Forside Mat & Oppskrifter Trening Slanking & Blogg Ukesrapporter 2012 Ukesrapporter 2011 Min Metode

Kategori: Ukesrapport

Uke 7: To skritt frem og ett tilbake + Noka i posten, min redning!

Publisert: 27.09.2012 @ 23:46 Kategori: Ukesrapport Kommentarer: 6

I over to uker har jeg hatt 12-14 timers arbeidsdager nesten hver dag med Dolly Dimples overtidsmiddag og null trening. Mista helt fokus og sluntrer med flere mltider. Prvd ha med middagsrester og Dollys elendige salat, men ikke vrt flink.. Vektkurven min kan bekrefte dette:

Jeg gir ikke opp! Det er sikkert og visst ;) Har bare lite mer ta igjen.. Ftt en fantastisk pakke i posten fra Noka - den kom i rette tidspungt! Jeg fr ogs snart en treningsdagbok fra Getinspired.no! Dette gir masse ny motivasjon!


Uke 4: Vektkurve & Formbilder! (+Fr/etter bilder)

Publisert: 09.09.2012 @ 22:35 Kategori: Ukesrapport Kommentarer: 34

Hvordan ligger det an?
Det er 4 uker siden jeg begynte slanke meg p nytt. Jeg har gikk opp 3kg. siden slankeslutt i fjord sommer + 4kg i sommer. Disse 4 er etter disse 4 ukene s og si borte igjen! Hurra! Etter min fru(men)strasjon ved mledagen min p onsdag viste det seg at jeg hadde gtt ned denne uken alikevel! Vekta forteller meg at jeg n veier 82,4kg. Er 176 hy.

Mlet denne gangen er n 76 kg.
Alts 3kg mindre enn forrige gang. S kan jeg heller se ann da, men jeg tror det blir et godt resultat hvor man ikke er totalt ribba, men se definerte musklet. Jeg har ikke satt dato for ml enda. Har erfaring at det tar litt lenger tid p slutten av en slankeperiode nr det ikke lenger er "like mye" ta av. Men jeg er superoptimistisk!

NOKA Dietten
Min kjre hovedsponsor NOKA skal inn p banen min og jeg gleeeder meg til hente varer! Jeg har jo smakt noen av nyhetene deres og gleder meg til ha dem i skapet & p jobb! ;D

Formbilder
Off, dette er kelint, men..! Var s mye lettere gjre dette nr jeg var anonym.. :/

Fr og etterbilder
Siden jeg vet dere elsker fr og etterbilder s har jeg her fr og etterbildene fra et halvt rs slanking i fjord.
Snt er det mye motivasjon i! ;D YES, det er mulig for hvem som helst. 17,5 kg er mye, men absolutt vert strevet!

Vektkurven for august



Vektkurven slanking 2011
Kom ned til mlet p 79kg.



KONKURRANSER OG GOD STEMNING I BLOGGEN NESTE UKE!
Husk flge med! Jeg lodder ut premier til tre heldige som vinner premier for mange hundre kroner!
Stay tuned!


Uke 4: Opp i vekt, frus(mens)trasjon!

Publisert: 05.09.2012 @ 21:58 Kategori: Ukesrapport Kommentarer: 6

Opp 0,6kg. Nedtur.
Men jeg hrte en gang om at man kunne g noe opp i vekt rett fr menstrasjon og gikk nrmere inn p saken. Litt kleint tema, men det er jo en realitet..

PMS-sug & vannansamlinger
Noen kvinner ker i vekt nr de har mensen. Dette skyldes at kroppen har en tendens til vannansamling p denne tiden samt at brystene svulmer opp. Nr mensen din er i gang, mister du dette vannet gjennom urinen og vender tilbake til normalvekt. Noen kvinner fr ogs kt appetitt og er sugne p stsaker, noe som gjr at de gr opp i vekt. Du kan unng dette ved innta jevnlige mltider og velge mat uten sukker.Kvinner spiser i gjennomsnitt ti prosent mer enn vanlig i uken fr menstruasjon. Det handler om et hormonelt sug og er ikke som vanlig sult.

Klikde1 // Kilde 2

Og en opptur!
Jeg fikk gave av min kjre i dag; en fiiin fin Stormbergjakke ;D Happy me!



Dagens mat
Kornblanding med nttemusli og lettsyltety
Chai te med melk
Kyllingrisotto (middagsrester)
Liten salat med cottage cheese og laks
Te med melk
Utrehaven youghurt
Noka caramel bar
Taco
5 jordbr med 70% kakaosjokolade









Var p CXWorks 30min og 1:15t powerwak i skogen med Christina kjre i dag! ;D
Bltt mye gturer! Hele dagen etter jobb p mandag, en time i gr og over en time i dag! Deilig da =)
Ikke like mye trening som nsket, men. Fles bra at jeg ikke har vrt HELT p latsiden.


Uke 3: 3 ukers slanking! Resultat & bilderas!

Publisert: 28.08.2012 @ 23:14 Kategori: Ukesrapport Kommentarer: 12

3 ukers slanking er over
Jeg fler det har gtt greit. Dvs. det har gtt skikkelig bra i hverdagen og skikkelig dritt alle helgene. Jeg har vel ikke tatt helt av, men noen syndere her og der kan utgjre store forskjeller. Det som utgjr min strste trussel om dagen er alkoholen. Det har vrt bursdager og lag hver helg og jeg har ikke vrt veldig flink med begrense meg.. Treningen er ogs OK, kjenner at kondisen er drit, hadde aldri trodd at et delvis "sommeropphold" fra treningen skal ha s mye utslag for den formen man var i. Man tror man lfter og presterer det samme. Det som stort sett har skjedd nr jeg har trent alene er at jeg har trent meg helt ut og hatt smfuler svirrende rundt hodet p vei hjem fra trening. Ubehagelig. S trening n om dagen er ikke srlig gy. Helt rlig.

Fra negativ til positiv
P en annen side: Det fles S mye bedre gjre noe bra, spise bra og vre aktiv igjen! S toppel opp for DEN flelsen! En annen ting, treningen: Det er bare se frem til det folk kaller "kneika". Det er faktisk sant. Den dagen man etter ha lpt/jogga p mlla i min. tenkter; "OI, det var et streev for et par uker siden!" - ja, da har man kommet et steg videre, og det jeg kaller "kneika". Kjenner du til det? Jeg syns det er en fin flelse, og gleeder meg til komme dit n. Ja, det er nesten s ille. S det er en motivasjon i seg selv =)

Resultatet
Resultatet er ikke s revlusjonerenrde, er blitt bare -1,8 kg.
Er skuffet, men fr tenke at det er bedre enn ingenting - ta det litt roligere i helgene og fortsette de gode rutinene jeg er inne i i hverdagen.
Dessuten er det sunnere nedgang, da. 0,5-1 kg i uka. .. men jeg er jo fdt utolmodig.
Hper min kontakt i NOKA kommer tilbake fra ferie snart, savner NOKA produktene mine!

Resten av innlegget lar jeg bildene (nesten) prate for seg selv!



Meksikanske burgere til meg og gutta! 600g karbonadedeig, 1 liten lk, mais, en dsj potetmel, 2 egg.
Ikke glem nkkelkrydder'ne Spisscumin, Himalayasalt, Cayenne og Chili ;)
Try it somtime, its AWSOME ;D Og s enkelt lage ;)



Fant ikke fiberrike brd, da ble det slik! ;D Burger uten brd, det er lov det og? ;)



Glasserte krydderntter! Kommer tilbake til dette nr jeg klarer lage noe som smaker perfekt =)



En eller anna frokost. Nr man har forsova seg litt s er det OK ha en ferdig havregrt p jobb, selvom en
hjemmelaget er s absolutt heller anbefale. Men den inneholder bare 200kcal da, like mye som Nokashaken.



En treningskt! Spinning, styrke-halvtime og Gainomax <3 Unner meg en slik i ny og ne, den er s DIGG!
Godterierstatning alts.





Grnnsaksmuffins igjen! ;)



Oatmeal! <3 Knuste ntter, kanel, Sukrin+ og blbr og jeg er i himmelen!

Nokafrokost! ;D



Random butikktur

Lunch! Middagsrester.



Lunch: Salat med skinke, salsa, egg, etc.

Luxus lunch! Kalkunfilet, grnnsaksmuffins og ertepurr. (Ftt dilla p ertepurr! Jeg som egentlig ikke er s
fan av erter!)
Ertepurr/mos: Gjr ett oppkok, mos med stavmikser sammen med pepper, himalayasalt og en skvett melk.



Lunch! 1 Vita hjertegod rundstykke, ost, egg, cracstics..



Lunch! Suppe & rugspr!



Lunch! Middagsrester. Svinegryte ala Mexicoo!



Lunch! Tacosalat (middagsrester)



Dinner! Svinekotelett med salat og litt formye ketchup og sennep!



Oi, shit, en synder! Ei venninde kom med et helt brett hjemmelaga muffins. Jeg ga etter!



Nokanufler med litt roastbeef.



Jeg og Chriss delte en STOR slik en, en fyllesyk slndag p kino. Oioi. Et bedre alternativ, men kanskje litt mye?



Var s stsugen i grkveld. Bladde i masse sunne kokebker etter en digg oppskrift p noe.. Fant IKKE noe vi
hadde ingredienser til s jeg improviserrte proteinvafler med rismelk, soyamel, johannesbrdkjernemel, bakepro,
sukrin, fiberfin, fiberhusk, kruskakli (?) og egg. Slump, slump! Ble sinnsykt digge, men ikke s spr..
Improviser vafler, det skal mye til for at det ikke blir bra ;)



Proteinshake etter trening ;)



Her er et godt eksempel p et GODT valg. Jeg er stolt av meg selv her. Var twist, kjeks, godis, is -ja hele
HEAVEN sto p bordet under familiemiddag! forrige uke. Litt is og en halv Noka caramel bar, ohyes!





SushiLove

Og husk ste dere:


Fikk dere litt sunn matinspo til lunch og middager? =) Hope so!
Goodnight!




Uke 1: Skulder, rygg, blbbr og Uke 1. -1.3kg!

Publisert: 13.08.2012 @ 23:08 Kategori: Ukesrapport Kommentarer: 12

Var trena skuldre og rygg med Iselin beste & Jarle som har ftt seg blogg, check it out!
Under kommer et bilderas ;)

Sndagsfrokosten :) 370 kcal! :O



Vanilje Dobbel 0 youghurt, hjemmelaget nttemusli og blbbr!



Grnnsaksris med villrisblanding!



Sndagsmiddag!



Middagsrester til lunch er gull :) Lasagne!





Bilder fra dagens skulder og rygg kt! ;D















Her lager jeg proteinpannekaker!





Uke 1 behandlet meg bra, -1.3kg og fornyd med det :)






hits