Forside Mat & Oppskrifter Trening Slanking & Blogg Ukesrapporter 2012 Ukesrapporter 2011 Min Metode

Mitt nye, fantastiske treningsprogram + Ukepan, uke 2!

Publisert: 07.01.2013 @ 23:38 Kategori: Trening Ste kommentarer: 6

Jeg har ftt treningsprogram fra Line Marion / Gympartner i dag! ;D LYKKEEE!

Jeg har ftt et 2-split program med
Dag A - Bein & mage
Dag B - Overkropp
+ Onsdager: lping intervall dag

UKEPLANEN, Uke 2:
Man: Dag A
Tirs: Dag B
Ons: Lping intervall 4x4: 4 min hy intensitet, 3 min lav x 4. Opp- og nedvarming 10 min lav intensitet.
Tors: Dag A
Fre: Dag B
Lr: Hvile
Sn: Aktiv hvile, f.eks 45 min rask gange

Dag A - Bein og mage:
Kneby bred
Gende utfall
Strak mark
Stende thev
Crunch apparat
Sideplanken
Benlft i apparat
+ 20 min moderat lping, elipse, sykkel eller roing ;D
Se bilder/beskrivelse av planen (kommer kanskje, m sprre om lov :)

Dag B - Overkropp
Kroppsheving bredt overtak
Stående roing
Sittende enarms roing
Skrå brystpress
Dips
Skulderpress til siden
Sidehev
+ 15 min roing intervaller
Se bilder/beskrivelse av planen (kommer kanskje, m sprre om lov :)

Om 2-splitt
En 2-splitt innebrer at du deler kroppen din inn i to deler. Dette kan gjres p ulike mter.
Push/pull innebrer at du den ene dagen bruker all press-muskulatur (fremsiden), mens du den neste dagen bruker dra-muskulaturen (baksiden av kroppen). En annen variant er dele det inn i overkropp og underkropp, eller underkropp+armer og overkropp hver for seg. Det er ingen fasit p hvordan du br gjre det. Det viktigste er at det passer deg.
GENERELLE RETNINGSLINJER
Programmene trenes 4 ganger i uken, hvor du kjrer kt A og B annenhver gang. Bruk samme belastning p alle seriene i en velse. La pausene vre p 1-3 minutter. Start med vekter du vet du behersker. Heller litt for lett den frste kten. Kilde





Dagens trening
I dag sto Dag A - Bein ❤ og mage p planen, s da var det bare f testet det! Ikke bare-bare nr det ogs klokka
21:00 er stappfullt p StaminaHOT Gressbanen, haha. Det er hvert r det, p frste mandag i ret! Det er faktisk
litt komisk. Men bra - et intiativ til begynne trene er MYE bedre en ikkenoe ;)

"Nuubee"?

NB! Jeg vet det er mange som sker tilflukt til denne bloggen n p nyret for nyttrsforsetter osv. Ikke bli skremt,
du trenger ikke trene 5-6 kter i uka for g raskt ned i vekt! Det holder med 3 kter, snakk med veiledere p
treningssenteret, eller s vil jeg anbefale 2, helst 3 lettere kter med noe du liker og noe som forbrenner masse
kalorier! Intervallkter eller program med supersett er anbefale, eller spinning og gruppetimer om du liker det :)

Det som har skjedd med meg er at jeg har ftt veldig kt interesse og treningsglede etter min slankeperiode.
Og jeg vil jo ikke kalle det en negativ ting med en slankeperiode! Det kan nok godt skje DEG ogs ;)
DU kan bli "den spreke treningsdama"! Er ikke det en liten motivasjon ogs? ;)

6 Stis-kommentarer

Postet av: nakedwarrior

Ser ut som et veldig bra og ambisist program, blir spennende flge deg gjennom det:)shine on
Dato: 08.01.2013 Tid: 00:20 URL: http://nakedwarrior.blogg.no/

Postet av: lenailivet

Gjeeeerne bilder ja!!! DENNE m testes!!!! =)
Dato: 08.01.2013 Tid: 00:52 URL: http://www.lenailivet.blogg.no

Postet av: Helene

lenailivet: Det var ikke helt greit, skjnner jo godt det :) Den er jo tilpasset meg. Men prv Gymparter.no du ogs? :) Diett og treningsprogram tilpasset deg :)
Dato: 08.01.2013 Tid: 23:21 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

nakedwarrior: Ja, vrt gjennom begge ktene i dag og i gr, tror dette blir knallbra! S hyggelig at du vil flge meg p veien! ;D Beastmode ON!
Dato: 08.01.2013 Tid: 23:23 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: lenailivet

Det koster jo penger joooo? :(
Dato: 09.01.2013 Tid: 19:52 URL: http://www.lenailivet.blogg.no

Postet av: lystigekilo

HELENEEE , hvor har du kjpt klokka di, og for hvor mye? :) vil ha en slik kcal klokke:)
Dato: 30.01.2013 Tid: 23:09 URL: http://lystigekilo.blogg.no

Skriv en ny kommentar

hits