Forside Mat & Oppskrifter Trening Slanking & Blogg Ukesrapporter 2012 Ukesrapporter 2011 Min Metode

Her er min anamnese til PT!

Publisert: 25.11.2012 @ 12:08 Kategori: Trening Ste kommentarer: 12


Jeg sendte avgrde utfyllingen til PT p fredag. Den er dnn rlig og ser slik ut! Gikk litt fort, er ikke s godt skrevet, men. ..for de som mtte nske lese det.

Treningsbakgrunn:

Begynte trene jevnlig vinteren 2010. Da veide jeg rett under 100kg og skulle ned i vekt. Gikk ned 18 kg p et halvt r. Ilpet av min vektreduksjon fikk jeg mer og mer interressen for trening og sunt kosthold og har hold det + vekta siden. Det siste ret har jeg hatt svrt liten progresjon, tross mitt nske om bli sterkere og mer definert.

Skader/smerter
Ingen skader.Kan f skulersmerter i ene skulderen ved enkelte velser - kan skyldes drlig teknikk.(Typ. "franskpress"-bevegelser)

Ml med treningen:
Bli sterk
Bli definert
Over tid f et solid tankesett ang. trening/kosthold
(Etter en tid?) Komme i konkurranseform, men ikke stille.

Pr. i dag har jeg nok ganske hy fettprosent. Jeg vil trene og spise meg fit og jeg skjnner at det kan ta litt tid. Jeg har sett andre utvere vre som meg og jeg ser at det kan g ann! Kan jeg g ned 18 kg p under et halv r s har jeg fullstednig tro p at jeg kan klare dette ogs, det betyr ganske mye for meg. Jeg er veldig interresert og det gr ikke en dag uten at jeg gr tenker at jeg vil vre "den BESTE versonen av meg".

Jeg har medlemsskap 2 steder:
- Stamina HOT
- Burn Fat Boot Camp

P Stamina er jeg mest p styrketimer (BodyPump, Styrke(bare 30 min) CX Works) Jeg trener ogs i studio med venner en gang iblandt, da blir det gjerne varme opp og trene 2-3 muskelgrupper. Tar gjerne imot et treningsprogram, trener fint alene ogs - men foretrekker styrketimer og Boot Campen.

P Boot Campen driver vi anaerobisk styrketrening. Jeg blir utrolig glad om jeg kan beholde noe av styrketimene og Boot Campen!

Dersom du nsker kostholdsplan, vennligst fyll inn:
Mat du liker:Svrt lite kresen
Mat du ikke liker:Svrt lite kresen

Gi eksempel p ditt daglige kosthold:
Frokost:Havregrt med kanel, sukrin og litt hjemmelaget nttemusli + kanskje tagatosesyltety eller halv banan
Lunch: 1: Salatbar. Her har man utrolig mye: Egg, linser, kikerter, isberg, advokado, jalaoenos, skinke, cottage cheese, fetaost, tomat, blomkl med mer. Noen ganger s blander jeg dette med dagens varmlunch hvis det er noe sunt - f.eks tomatisert torsk, kyllingfilet eller andre magre kjttyper. 2: eller suppe + rugspr m smr
Mellommltid:Bar, 2 rugspr med magert plegg eller Noka produkter
Treningsdager:Proteinshake eller bar
Middag:Stort sett rene kjttprodukter med salat eller grnnsaker. Kanskje en mindre mengre komplekse karbohydrater til. Glad i krydder og sterk mat.
Kveld:Jeg teller kalorier s det blir det som er igjen. Kan bli mer av middagen eller noe stt og lett. Eller ei speltlompe eller to med plegg.

Dette er gjennomsnittsdagen. Jeg tror hper at jeg spiser sunt, det er mengden det ofte str p. Jeg er i utgangspunget (eller var) en overspiser og har en enorm apetitt. De dagene ukene/dagene jeg ikke teller kalorier tar det helt av, det er ikke bunn i meg. Dette er absolutt min strte fallgruve. Jeg inntar omlag 1300-1400 kalorier om dagen og mer p treningsdager. Det er muligens litt lite? Slanking og vektreduksjon er det eneste jeg kan, i min vektreduksjon slanket jeg meg uavhengig om det gikk utover fett eller muskelmasse. Etter det introduserte jeg kroppen for sunt fett igjen og prvde/prver jeg spise og trene og er og bunn og grunn totally comfused. Der kommer du inn og jeg er utrolig glad for det!

N vil jeg ut av forvirringene og f veiledning over tid slik at jeg kan f et solid tankesett og vre den spreke treningsdamen jeg VIL vre.

GLEDER MEG!
____________________

Ha en fin sdag stisr!
Nytt innlegg fra helgen kommer 16:00 ;)

12 Stis-kommentarer

Postet av: Tina

spennende! Hadde vrt moro f litt god veilednig synes jeg selv :)
Dato: 25.11.2012 Tid: 12:10 URL: http://fruberger.blogg.no/

Postet av: Helene

Tina: Ja, det blir kjempespennende! ;D Gleder meg. Hper f litt raskere resultater n, over et r uten srlig progresjon er ikke s motiverende, hehe :) Kanskje det er en id for flere? Det koster ikke en formue. :)
Dato: 25.11.2012 Tid: 12:15 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Tina

Nei det skjnner jeg.. Greit kunne se resultater nr man trener og har et sunt kosthold. Hper du blir fornyd :) Har faktisk vurdert det, fr se om det blir noe etterhvert ;)
Dato: 25.11.2012 Tid: 12:27 URL: http://fruberger.blogg.no/

Postet av: chunkychicken

Det blir spennende! Jeg har ogs et nske om f en PT. En som kan jobbe tett med meg og ikke bare en som veileder meg en time her og en time der. :)
Dato: 25.11.2012 Tid: 14:55 URL: http://chunkychicken.blogg.no

Postet av: Kamilla K

Lykke til med fremgang, kunnskap og alt som hrer med!
Dato: 25.11.2012 Tid: 18:20 URL: http://kamillak.com

Postet av: Helene

Kamilla K: Tusen takk! :)
Dato: 25.11.2012 Tid: 19:25 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

chunkychicken: Nei, oppflgingstimene p treningssenterne er no annet alts! Selvom de er fine de ogs, men der er ikke kostholdsveiledning med. Det som er s viktig for resultatene dine! Gleder meg veldig :)
Dato: 25.11.2012 Tid: 19:36 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

Tina: Takk for det :) Holder dere oppdatert s kan du jo se om det er noe for deg ogs en dag :) :) Ha en fin kveld!
Dato: 25.11.2012 Tid: 19:37 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Louise

Kjempespennende! :D
Dato: 25.11.2012 Tid: 19:57 URL: http://www.treningsmotivator.blogg.no

Postet av: Helene

Louise: Ja, veldig!! Gleder meg virkelig! Bare holde seg i gode vaner i den litt vanskligere julemneden, s blir det bra! :D
Dato: 25.11.2012 Tid: 20:15 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: kristin

DU ER S SYKT INSPIRERENDE!! DIGGER DEG! At du klarte g hele veien, at du begynte der du begynte - og kom deg helt ned! DIGGER DEG! :-D

- jente 17
Dato: 06.12.2012 Tid: 20:38 URL:

Postet av: Helene

kristin: , tusen takk, det varmer hre! Takk for fine ord, det fles braa kunne vre til inspirasjon for andre <3 ;D
Dato: 08.12.2012 Tid: 16:06 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Skriv en ny kommentar

hits