Forside Mat & Oppskrifter Trening Slanking & Blogg Ukesrapporter 2012 Ukesrapporter 2011 Min Metode

Uke 3: 3 ukers slanking! Resultat & bilderas!

Publisert: 28.08.2012 @ 23:14 Kategori: Ukesrapport Ste kommentarer: 12

3 ukers slanking er over
Jeg fler det har gtt greit. Dvs. det har gtt skikkelig bra i hverdagen og skikkelig dritt alle helgene. Jeg har vel ikke tatt helt av, men noen syndere her og der kan utgjre store forskjeller. Det som utgjr min strste trussel om dagen er alkoholen. Det har vrt bursdager og lag hver helg og jeg har ikke vrt veldig flink med begrense meg.. Treningen er ogs OK, kjenner at kondisen er drit, hadde aldri trodd at et delvis "sommeropphold" fra treningen skal ha s mye utslag for den formen man var i. Man tror man lfter og presterer det samme. Det som stort sett har skjedd nr jeg har trent alene er at jeg har trent meg helt ut og hatt smfuler svirrende rundt hodet p vei hjem fra trening. Ubehagelig. S trening n om dagen er ikke srlig gy. Helt rlig.

Fra negativ til positiv
P en annen side: Det fles S mye bedre gjre noe bra, spise bra og vre aktiv igjen! S toppel opp for DEN flelsen! En annen ting, treningen: Det er bare se frem til det folk kaller "kneika". Det er faktisk sant. Den dagen man etter ha lpt/jogga p mlla i min. tenkter; "OI, det var et streev for et par uker siden!" - ja, da har man kommet et steg videre, og det jeg kaller "kneika". Kjenner du til det? Jeg syns det er en fin flelse, og gleeder meg til komme dit n. Ja, det er nesten s ille. S det er en motivasjon i seg selv =)

Resultatet
Resultatet er ikke s revlusjonerenrde, er blitt bare -1,8 kg.
Er skuffet, men fr tenke at det er bedre enn ingenting - ta det litt roligere i helgene og fortsette de gode rutinene jeg er inne i i hverdagen.
Dessuten er det sunnere nedgang, da. 0,5-1 kg i uka. .. men jeg er jo fdt utolmodig.
Hper min kontakt i NOKA kommer tilbake fra ferie snart, savner NOKA produktene mine!

Resten av innlegget lar jeg bildene (nesten) prate for seg selv!



Meksikanske burgere til meg og gutta! 600g karbonadedeig, 1 liten lk, mais, en dsj potetmel, 2 egg.
Ikke glem nkkelkrydder'ne Spisscumin, Himalayasalt, Cayenne og Chili ;)
Try it somtime, its AWSOME ;D Og s enkelt lage ;)



Fant ikke fiberrike brd, da ble det slik! ;D Burger uten brd, det er lov det og? ;)



Glasserte krydderntter! Kommer tilbake til dette nr jeg klarer lage noe som smaker perfekt =)



En eller anna frokost. Nr man har forsova seg litt s er det OK ha en ferdig havregrt p jobb, selvom en
hjemmelaget er s absolutt heller anbefale. Men den inneholder bare 200kcal da, like mye som Nokashaken.



En treningskt! Spinning, styrke-halvtime og Gainomax <3 Unner meg en slik i ny og ne, den er s DIGG!
Godterierstatning alts.





Grnnsaksmuffins igjen! ;)



Oatmeal! <3 Knuste ntter, kanel, Sukrin+ og blbr og jeg er i himmelen!

Nokafrokost! ;D



Random butikktur

Lunch! Middagsrester.



Lunch: Salat med skinke, salsa, egg, etc.

Luxus lunch! Kalkunfilet, grnnsaksmuffins og ertepurr. (Ftt dilla p ertepurr! Jeg som egentlig ikke er s
fan av erter!)
Ertepurr/mos: Gjr ett oppkok, mos med stavmikser sammen med pepper, himalayasalt og en skvett melk.



Lunch! 1 Vita hjertegod rundstykke, ost, egg, cracstics..



Lunch! Suppe & rugspr!



Lunch! Middagsrester. Svinegryte ala Mexicoo!



Lunch! Tacosalat (middagsrester)



Dinner! Svinekotelett med salat og litt formye ketchup og sennep!



Oi, shit, en synder! Ei venninde kom med et helt brett hjemmelaga muffins. Jeg ga etter!



Nokanufler med litt roastbeef.



Jeg og Chriss delte en STOR slik en, en fyllesyk slndag p kino. Oioi. Et bedre alternativ, men kanskje litt mye?



Var s stsugen i grkveld. Bladde i masse sunne kokebker etter en digg oppskrift p noe.. Fant IKKE noe vi
hadde ingredienser til s jeg improviserrte proteinvafler med rismelk, soyamel, johannesbrdkjernemel, bakepro,
sukrin, fiberfin, fiberhusk, kruskakli (?) og egg. Slump, slump! Ble sinnsykt digge, men ikke s spr..
Improviser vafler, det skal mye til for at det ikke blir bra ;)



Proteinshake etter trening ;)



Her er et godt eksempel p et GODT valg. Jeg er stolt av meg selv her. Var twist, kjeks, godis, is -ja hele
HEAVEN sto p bordet under familiemiddag! forrige uke. Litt is og en halv Noka caramel bar, ohyes!





SushiLove

Og husk ste dere:


Fikk dere litt sunn matinspo til lunch og middager? =) Hope so!
Goodnight!



12 Stis-kommentarer

Postet av: christine

S mykej deilige matbilder:D
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:18 URL:

Postet av: Anne-Line

Wow, her var det masse godt som m prves ut! Du m vre kjempe stolt over all fremgang!
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:21 URL: http://bodyrock.blogspot.com

Postet av: Helene

christine: Hehe, s bra ;D Det ER mye deilig mat i slankemat! Mmmh =) =)
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:35 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

Anne: S bra! ;D Healthy food is good food! Takk for at du sier det.. =) Er s fokusert om dagen, ender med skuffelse. Burde vel vre fornyd med noe. =) Er hvertfall en start.
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:37 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: slankmedmat

Den ertepuren skal jeg prve lage.. takk for insp=)

Fint innlegg=)
Dato: 29.08.2012 Tid: 00:28 URL: http://slankmedmat.blogg.no/

Postet av: interiorgirl1

mmm,alt s godt ut! du ser smashing ut alts :)
Dato: 29.08.2012 Tid: 19:47 URL: http://interiorgirl1.wordpress.com

Postet av: yvind

Fryktelig mange helseblogger for tiden. Dine er en av de bedre jeg har lest! Kjempemotivert n:)
Dato: 29.08.2012 Tid: 20:32 URL: http://nutrishop.no

Postet av: Ekaterina

h, jeg fikk en skikkelif matinspirasjon n! Og magen begynte rumle litt))))

Jeg syns at du er kjempeflink. 1,8 kilo i tre uker er veldig bra. Tenk hvis du blir bittelitt mer forsiktig om helgene, da gr det enda bedre! Jeg er samme som deg, veldig utolmodig og har lyst for resultater her og n!)))) Men alltid minner meg selv at raske resultatene varer ikke veldig lenge. Slow and steady wins the race! Du klarer det. Bare forsett og det du nsker kommer til bli fullfrt ;)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:27 URL: http://ekaterina.blogg.no

Postet av: Helene

slankmedmat: Ja, s god =) Versogod og selv takk =)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:28 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

interiorgirl1: S hyggelig, takk =)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:28 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

yvind: Hehe, ja. Mange som finner hjelp i blogge slankingen sin! Tusen takk, s bra! S hyggelig at bloggen min er til inspirasjon =)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:30 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

Ekaterina: Hehe, s bra, hehe. Jummjumm ^^,
Du har et godt poeng der =) Forrige gang jeg slanket meg s mistet jeg 6 kg p 4 uker, henger meg opp i det.. Men da veide jeg ogs nesten 100kg, s det er jo litt anderles, prosentandelen av kroppssammenseningen da og n er jo helt forskjellig. Takk for "backing me up", det hjelper meg holde motivasjonen tross for skuffelser =) Thank youu!
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:43 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Skriv en ny kommentar

hits