Forside Mat & Oppskrifter Trening Slanking & Blogg Ukesrapporter 2012 Ukesrapporter 2011 Min Metode

Uke 3: 3 ukers slanking! Resultat & bilderas!

Publisert: 28.08.2012 @ 23:14 Kategori: Ukesrapport Søte kommentarer: 12

3 ukers slanking er over
Jeg føler det har gått greit. Dvs. det har gått skikkelig bra i hverdagen og skikkelig dritt alle helgene. Jeg har vel ikke tatt helt av, men noen syndere her og der kan utgjøre store forskjeller. Det som utgjør min største trussel om dagen er alkoholen. Det har vært bursdager og lag hver helg og jeg har ikke vært veldig flink med å begrense meg.. Treningen er også OK, kjenner at kondisen er drit, hadde aldri trodd at et delvis "sommeropphold" fra treningen skal ha så mye utslag for den formen man var i. Man tror man løfter og presterer det samme. Det som stort sett har skjedd når jeg har trent alene er at jeg har trent meg helt ut og hatt småfuler svirrende rundt hodet på vei hjem fra trening. Ubehagelig. Så trening nå om dagen er ikke særlig gøy. Helt ærlig.

Fra negativ til positiv
På en annen side: Det føles SÅ mye bedre å gjøre noe bra, spise bra og være aktiv igjen! Så toppel opp for DEN følelsen! En annen ting, treningen: Det er bare å se frem til det folk kaller "kneika". Det er faktisk sant. Den dagen man etter å ha løpt/jogga på mølla i min. tenkter; "OI, det var et streev for et par uker siden!" - ja, da har man kommet et steg videre, og det jeg kaller "kneika". Kjenner du til det? Jeg syns det er en fin følelse, og gleeder meg til å komme dit nå. Ja, det er nesten så ille. Så det er en motivasjon i seg selv =)

Resultatet
Resultatet er ikke så revlusjonerenrde, er blitt bare -1,8 kg.
Er skuffet, men får tenke at det er bedre enn ingenting - ta det litt roligere i helgene og fortsette de gode rutinene jeg er inne i i hverdagen.
Dessuten er det sunnere nedgang, da. 0,5-1 kg i uka. .. men jeg er jo født utolmodig.
Håper min kontakt i NOKA kommer tilbake fra ferie snart, savner NOKA produktene mine!

Resten av innlegget lar jeg bildene (nesten) prate for seg selv!



Meksikanske burgere til meg og gutta! 600g karbonadedeig, 1 liten løk, mais, en dæsj potetmel, 2 egg.
Ikke glem nøkkelkrydder'ne Spisscumin, Himalayasalt, Cayenne og Chili ;) 
Try it somtime, its AWSOME ;D Og såå enkelt å lage ;)



Fant ikke fiberrike brød, da ble det slik! ;D Burger uten brød, det er lov det og? ;)



Glasserte kryddernøtter! Kommer tilbake til dette når jeg klarer å lage noe som smaker perfekt =)



En eller anna frokost. Når man har forsova seg litt så er det OK å ha en ferdig havregrøt på jobb, selvom en
hjemmelaget er så absolutt heller å anbefale. Men den inneholder bare 200kcal da, like mye som Nokashaken.



En treningsøkt! Spinning, styrke-halvtime og Gainomax <3 Unner meg en slik i ny og ne, den er så DIGG!
Godterierstatning altså.





Grønnsaksmuffins igjen! ;)



Oatmeal! <3 Knuste nøtter, kanel, Sukrin+ og blåbær og jeg er i himmelen!

       

Nokafrokost! ;D



Random butikktur

Lunch! Middagsrester.



Lunch: Salat med skinke, salsa, egg, etc.

Luxus lunch! Kalkunfilet, grønnsaksmuffins og ertepurrè. (Fått dilla på ertepurrè! Jeg som egentlig ikke er så
fan av erter!)
Ertepurrè/mos: Gjør ett oppkok, mos med stavmikser sammen med pepper, himalayasalt og en skvett melk.



Lunch! 1 Vita hjertegod rundstykke, ost, egg, cracstics..



Lunch! Suppe & rugsprø!



Lunch! Middagsrester. Svinegryte ala Mexicoo!



Lunch! Tacosalat (middagsrester)



Dinner! Svinekotelett med salat og litt formye ketchup og sennep!



Oi, shit, en synder! Ei venninde kom med et helt brett hjemmelaga muffins. Jeg ga etter!



Nokanufler med litt roastbeef.



Jeg og Chriss delte en STOR slik en, en fyllesyk slndag på kino. Oioi. Et bedre alternativ, men kanskje litt mye?



Var så søtsugen i gårkveld. Bladde i masse sunne kokebøker etter en digg oppskrift på noe.. Fant IKKE noe vi
hadde ingredienser til så jeg improviserrte proteinvafler med rismelk, soyamel, johannesbrødkjernemel, bakepro,
sukrin, fiberfin, fiberhusk, kruskakli (?) og egg. Slump, slump! Ble sinnsykt digge, men ikke så sprø..
Improviser vafler, det skal mye til for at det ikke blir bra ;)



Proteinshake etter trening ;)



Her er et godt eksempel på et GODT valg. Jeg er stolt av meg selv her. Var twist, kjeks, godis, is -ja hele
HEAVEN sto på bordet under familiemiddag! forrige uke. Litt is og en halv Noka caramel bar, ohyes!





SushiLove

Og husk søte dere:


Fikk dere litt sunn matinspo til lunch og middager? =) Hope so!
Goodnight!



12 Søtis-kommentarer

Postet av: christine

Så mykej deilige matbilder:D
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:18 URL:

Postet av: Anne-Line

Wow, her var det masse godt som må prøves ut! Du må være kjempe stolt over all fremgang!
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:21 URL: http://bodyrock.blogspot.com

Postet av: Helene

christine: Hehe, så bra ;D Det ER mye deilig mat i slankemat! Mmmh =) =)
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:35 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

Anne: Så bra! ;D Healthy food is good food! Takk for at du sier det.. =) Er så fokusert om dagen, ender med skuffelse. Burde vel være fornøyd med noe. =) Er hvertfall en start.
Dato: 28.08.2012 Tid: 23:37 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: slankmedmat

Den ertepureén skal jeg prøve å lage.. takk for insp=)

Fint innlegg=)
Dato: 29.08.2012 Tid: 00:28 URL: http://slankmedmat.blogg.no/

Postet av: interiorgirl1

mmm,alt så godt ut! å du ser smashing ut altså :)
Dato: 29.08.2012 Tid: 19:47 URL: http://interiorgirl1.wordpress.com

Postet av: Øyvind

Fryktelig mange helseblogger for tiden. Dine er en av de bedre jeg har lest! Kjempemotivert nå:)
Dato: 29.08.2012 Tid: 20:32 URL: http://nutrishop.no

Postet av: Ekaterina

Åh, jeg fikk en skikkelif matinspirasjon nå! Og magen begynte å rumle litt))))

Jeg syns at du er kjempeflink. 1,8 kilo i tre uker er veldig bra. Tenk hvis du blir bittelitt mer forsiktig om helgene, da går det enda bedre! Jeg er samme som deg, veldig utolmodig og har lyst å for resultater her og nå!)))) Men alltid minner meg selv at raske resultatene varer ikke veldig lenge. Slow and steady wins the race! Du klarer det. Bare forsett og det du ønsker kommer til å bli fullført ;)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:27 URL: http://ekaterina.blogg.no

Postet av: Helene

slankmedmat: Ja, så god =) Versogod og selv takk =)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:28 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

interiorgirl1: Så hyggelig, takk =)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:28 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

Øyvind: Hehe, ja. Mange som finner hjelp i å blogge slankingen sin! Tusen takk, så bra! Så hyggelig at bloggen min er til inspirasjon =)
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:30 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Postet av: Helene

Ekaterina: Hehe, så bra, hehe. Jummjumm ^^,
Du har et godt poeng der =) Forrige gang jeg slanket meg så mistet jeg 6 kg på 4 uker, henger meg opp i det.. Men da veide jeg også nesten 100kg, så det er jo litt anderles, prosentandelen av kroppssammenseningen da og nå er jo helt forskjellig. Takk for "backing me up", det hjelper meg å holde motivasjonen tross for skuffelser =) Thank youu!
Dato: 29.08.2012 Tid: 22:43 URL: http://slankmegflat.blogg.no/

Skriv en ny kommentar

hits